درخشش نوگلان قرآنی دبستان در یازدهمین دوره مسابقات قرآنی پرتو نور

امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی): خدای متعال در قرآن فرموده است: «انّا نحن نزّلنا الذّکر و انّا له لحافظون». حفظ قرآن، حفظ معارف الهی، حفظ آیات نازل شده بر قلب مقدّس پیغمبر، چیزی نیست که وسوسه‌ها و توطئه‌های بشری بتواند با آن مبارزه کند. حفظ قرآن، کارِ خداست و تدبیر الهی، قرآن را رایج خواهد کرد. البته شرط دارد. مثل همه نعمتهای الهی شرطش این است که مردم، با تلاش و همه وجود و تواناییشان به دنبال کسب این نعمت الهی باشند.

در روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱، اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات قرآنی پرتو نور به همت واحد محترم فرهنگی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلامدر محل حسینه سیدالشهدا برگزار گردید. در این مراسم مدیریت محترم آموزشگاه سرکارخانم روستایی، معاونت محترم پرورشی سرکارخانم محمدپور، معلمان محترم قرآن و نوگلان برتر قرآنی آموزشگاه، حضور داشتند.

طی این مراسم باشکوه رتبه های برتر رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و صحت قرائت نماز، از میان تمامی مدارس دخترانه و پسرانه امام حسین علیه السلام در مشهد و شهرستان ها اعلام و از ایشان تقدیر به عمل آمد.

رتبه های کسب شده توسط نوگلان قرآنی آموزشگاه:

?رشته قرائت:

ثریا شریفی ?
صبا الهی?
سیده ثمین فرخنده?
نازنین زهرا غلامی?

?رشته حفظ:

فاطمه معصومه وفادار ?
زهرا الوندی ?
نرگس سادات مومن زاده?
ثنا اسداللهی ?
فاطمه سادات هاشمی?
نرگس سرباز حسینی ?

? رشته ترتیل:

زینب الوندی?
بهار اسلامیان ?
فرشته شیخ زاده?
فاطمه سادات مومن زاده ?
عطیه ذاکر?

? رشته صحت قرائت نماز:

معصومه نوری?

نظر به اینکه شما دختران آسمانی توفیق داشته اید با حضور ارزنده خود در یازدهمین دوره مسابقات قرآنی پرتو نور شرکت نموده و در اجرای مسابقات تلاش بی دریغ داشته باشید بر خود لازم می دانیم از حضور سبزتان و همراهی والدین محترم در این زمینه تقدیر و تشکر نماییم.
توفیقات روز افزون در این مسیر نورانی و معرفت قرآنی در سایه الطاف بی‌دریغ الهی برای شما عزیزان مسالت داریم.

همچنین دبستان دخترانه واحد ۳ از مسولین محترم فرهنگی موسسه امام حسین علیه السلام وهمکاران گرامی دبیرخانه پرتوی نور در دبستان دخترانه واحد یک که برگزار کننده این دوره از مسابقات قرآنی بوده اند، کمال سپاس و قدردانی خود را اعلام می دارد.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20