برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان

از آن جایی که خانواده اولین مدرسه و مدرسه دومین خانه هر کودک تلقی می‌شود، می‌توان به اهمیت نقش مدرسه و مربیان در زندگی و شخصیت هر کودک پی برد.

به طور کلی والدین و مدرسه دو رکن اصلی در تعلیم و تربیت هر کودک به شمار می‌روند که فعالیت یک‌جانبه هر یک از این دو ناقص و بی‌ثمر خواهد بود.

آماده سازی آموزشگاه برای برپایی انتخابات انجمن اولیا و مربیان با قرار دادن فرم اعلام همکاری در جلسه دیدار با اولیای همه پایه ها و همچنین ارسال دعوت نامه به اولیای عزیز همه دانش آموزان، برای مشارکت در انتخابات انجمن اولیا و مربیان و کاندیداتوری آغاز شد.

پس از مشخص شدن کاندیداهای شرکت در انجمن اولیا و مربیان، انتخابات انجمن اولیا و مربیان در تاریخ ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل نمازخانه آموزشگاه با حضور اولیا عزیز برگزار شد.

اولیای عزیزی که تمایل خود را نسبت به کاندیداتوری در انجمن اولیا و مربیان اعلام کرده بودند، به همگان معرفی و شرکت کنندگان در این انتخابات، از بین این کاندید های عزیز، به افراد مورد نظر خود رای داده و برگه های تعرفه خود را به صندوق انداختند.

هیئتی از کادر مدرسه شامل مدیریت محترم و کادر اجرایی عزیز، کار شمارش و ثبت آرا را انجام دادند و طی آن، افرادی که حائز بیشترین رای شده بودند، مشخص شدند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20