برگزاری کارگاه آموزشی معاونین آموزشی مدارس ابتدائی امام حسین (ع)

در روز سه شنبه 6 آبان ماه 1399 کارگاه آموزشی معاونین آموزشی مدارس ابتدائی امام حسین (ع) با حضور مسئول محترم مقطع پیش دبستانی و ابتدایی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) جناب آقای رستگار و معاونین آموزشی مدارس ابتدایی امام حسین (ع) در محل نمازخانه دبستان دخترانه شماره 3 برگزار گردید.
جلسه راس ساعت 8 با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و ادای ادب و احترام به ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام با قرائت صلوات خاصه توسط حضار آغاز گردید.
ابتدا مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم روستایی ضمن عرض خیرمقدم به حضار گرامی وتبریک حلول ماه ربیع الاول و اعیاد این ماه ، در رابطه با اهمیت و حساسیت کار معاونین صحبت نموده و ابعاد و نقش های کاری معاونین را توضیح دادند.
در ادامه جناب آقای رستگاررهنمودهایی با توجه به شرایط ویژه سال تحصیلی خدمت حاضران ارایه نمودند. از جمله آموزش مفاهیمی از پایه های مختلف که به صورت پرسش و پاسخ در میان همکاران بزرگوار و به صورت مشارکتی انجام شد و ایشان تاکید ویژه‌ای به اشراف معاونین برکتب هر پایه داشتند.
ایشان همچنین در رابطه با موارد ذیل نکاتی را بیان فرمودند:
– چگونگی عملکرد معاونین آموزشی مدرسه در دوره آموزش غیرحضوری دانش آموزان
-توجیه مهارت های روابط انسانی و تخصصی معاونین
– برنامه ریزی درسی در زمان غیر حضوری بودن کلاس ها
– رضایتمندی اولیا
– بالا بردن کیفیت آموزشی
در پایان در خصوص فرم های فعالیت‌های مجازی همکاران توضیحات لازم را ارائه و نحوه تکمیل آن را بیان نمودند . همچنین پرسش و پاسخ ها انجام گرفت.
باتشکر از موسسه امام حسین (ع) و همچنین جناب اقای رستگار که با کنترل و نظارت مداوم و مستمر پیشرفت تحصیلی مدارس را رصد میکنند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20