تشرف نوگلان باغ عبادت به حرم مطهر رضوی از سری برنامه های جشن عبادت

رهبر عزیزمان:

شما نوگلان عزیز من، ایران عزیز شما در گذشته زنهای بزرگی داشته و من به شما بگویم امروز زنهای برجسته‌ی ما از گذشته بسیار بیشتر است. ما در همه‌ی بخشهای علمی و عملی و جهادی و مسئولیّت‌پذیری و مدیریّتی و غیره زنهای برجسته‌ی مهمّی داریم؛ اینها مایه‌ی افتخارند. شما سعی کنید جزو این زنان بشوید. درسهایتان را باید خوب بخوانید، تکالیف درسی را باید خوب انجام بدهید، کار کنید، فکر کنید، کتاب بخوانید تا  ان‌شاءالله در آینده جزو زنهای بزرگ بشوید.(14 بهمن ماه 1401)

نوگلان در آستانه تکلیف، دختران عزیز پایه سوم، مورخه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲، در محل مهمانسرای حضرت رضا علیه‌السلام حضور یافتند و صبحانه را مهمان خان پر برکت آقا جان مون، امام رئوف، حضرت رضا علیه‌السلام، بودند.

فرشتگان در آستانه تکلیف، در پایه سوم، در محل رواق کودک حضور یافتند و از برنامه های فرهنگی و شاد کبوترانه در جهت آموزش مفاهیم دینی به همراه قصه، بازی و سرگرمی لذت بردند.

نازنینان مان، دختران گل در آستانه تکلیف، با حضور در چایخانه امام مهربانی، حضرت رضا علیه‌السلام، با نوشیدن چای حضرت در کنار دوستان، لحظاتی شیرین و به یاد ماندنی را سپری کردند.

دانش آموزان عزیز، در آستانه تکلیف در پایه سوم، همراه بسته اهدایی زیبای برنامه کبوترانه، با گرفتن عکس یادگاری در حرم زیبای شمس الشموس، امام رضا علیه السلام، خاطره ای زیبا از یک روز به یادماندنی را به ثبت رساندند.

تقدیم نبات متبرک آستان مقدس حضرت رضا علیه‌السلام به نوگلان باغ عبادت، توسط مدیریت محترم خانم روستایی، شادی این روز خاطره انگیز را برای دختران دلبندمان، دو چندان کرد.

وداع دختران گل در آستانه تکلیف، با حرم با صفای ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السّلام با قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام و دعا برای فرج امام زمان عج الله تعالی فرجه با همخوانی دعای فرج، پایان بخش این روز به یادماندنی بود.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20